شرکت آلفا

لوله بازکنی پاکدشت وتخلیه چاه پاکدشت

ما کمک می‌کنیم تا با بهترین دستگاه های لوله بازکنی درفوری ترین حالت بهترین خدمات را برای شما شهروندان عزیز انجام دهیم

لوله بازکنی

با جدید ترین دستگاه روز و ژنراتور برقی انجام میشود

تخلیه چاه

با خاور مکنده و خاور لجنکش تخلیه میشود

تشخیص ترکیدگی

باکادری مجرب و حرفه ای

تراکم هوا

با بروزترین دستگاه ها برای گرفتگی های سخت

لوله بازکنی پاکدشت- لوله بازکنی وتخلیه چاه پاکدشت

 

لوله بازکنی پاکدشت فوری

در هر منطقه از شهر پاکدشت که هستید با ما تماس بگیرید، نزدیکترین اکیپ لوله بازکنی پاکدشت در کوتاه ترین زمان (کمتر از نیم ساعت) خود را به محل شما می رساند و مشکل شما را رفع می کند.

لوله بازکنی پاکدشت ارزان

اکیپهای ما در مناطق مختلف پاکدشت مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما جهت خدمات رسانی به محل اعزام می شوند. خدمات فنی آلفا تنها شرکتی است که با نرخ اتحادیه (لوله بازکنی پاکدشت ارزان) در پاکدشت خدمات رسانی می کند.

تجهیزات مورد استفاده لوله بازکنی پاکدشت

دستگاه هایی با موتور قوی، فنر های مناسب با لوله کشی، دستگاه های هیدرولیک، دوربین های تشخیصی، ابزار جت و سایر عناصر برای شناسایی، حل و پیشگیری از مشکلات گرفتگی در لوله استفاده می شود.

لوله بازکنی بدون کثیف کاری

یکی از نگرانی های مشتریان به هنگام مراجعه به محل یا تماس با شماره لوله بازکنی، این مساله است که آیا ممکن است گرفتگی لوله را بدون کثیف کاری انجام داد؟

از آنجایی که کلیه سرویسکاران آلفا به اهمیت رعایت بهداشت در این مقوله واقف هستند، همه تلاش خود را می کنند تا مراحل رفع گرفتگی لوله ها را بدون کثیف کاری انجام دهند.

یکی از دلایل ایجاد کثیف کاری به هنگام رفع گرفتگی لو له ها، عدم تسلط سرویسکار به کار با فنر برقی لوله بازکنی است که نمی توانند دور موتور را به درستی تنظیم کنند و حین حرکت فنر داخل ل وله، آلودگی ها به اطراف پراکنده می شوند که در این شعبه و سایر شعب لو له باز کنی در تهران، کلیه سرویسکاران با تجربه و ماهر هستند و از ابزارهای  به راحتی و با تسلط کامل استفاده می کنند.

لوله بازکنی پاکدشت ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

البته یکی دیگر از عواملی که موجب انتشار آلودگی به هنگام گرفتگی لوله می شود این است که به موقع نسبت به رفع گرفتگی لوله اقدام نمی شود. این مشکل از جمله مشکلاتی می باشد که باید در همان دقایق اول نسبت به رفع آن اقدام شود و البته که تخصص و مهارت سرویسکار نیز در این مساله بی تاثیر نمی باشد.

لوله بازکنی شبانه روزی

داشتن خدمات لوله بازکنی شبانه روزی، یعنی اینکه در صورت بروز مشکلات لوله و فاضلاب در هر ساعت از شبانه روز، می‌توانید با شماره ، تماس بگیرید.

در صورت مواجهه با گرفتگی توالت یا سینک در ساعات شب، مجبور نیستید تا صبح صبر کنید، بلکه همان لحظه می توانید تماس بگیرید و سرویسکار تا نیم ساعت در محل حاضر خواهد بود و مشکل را سریع برطرف می کند.

کاملاً مشخص است که پیشامد چنین اتفاقاتی اصلاً قابل پیش بینی نیست و ممکن است در یک روز تعطیل رخ دهد. قطعاً چنین مشاغل خدماتی باید در روزهای تعطیل نیز خدمات لو له باز کنی را ارائه دهند. به همین دلیل است که شرکت های معتبر که با چندین سر یسکار همکاری می کنند برای ساعات شب نیز نوبت کاری تعریف می کنند و برای اینکه با آسودگی خاطر در ساعات شب با شماره لو له با زکنی  تماس بگیرید، اعلام می کنیم که کلیه پرسنل دارای عدم سوءپیشینه بوده و از میان افراد متعهد و بااخلاق انتخاب شده اند. همکاران ما به حسن اخلاق شهره هستند.

لوله بازکنی آلفا برای انواع گرفتگی

گرفتگی لول ه فاضلاب، مشکلی است که ممکن است برای هر ساختمانی اتفاق بیفتد. این مشکل، می تواند در هر قسمت از ساختمان، از جمله آشپزخانه، توالت، حمام، پارکینگ و … رخ دهد.  

لوله بازکنی آلفا، خدمات  را برای انواع گرفتگی لول ه فاضلاب ارائه می دهد. این شرکت، از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته برای رفع گرفتگی ل ول ه استفاده می کند و خدمات خود را با بالاترین کیفیت و تضمین ارائه می دهد.

مهمترین مزیت های لوله بازکنی آلفا

  • کارشناسان باتجربه و متخصص

    لو له باز کن های فنی مجرب و متعهد که در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی هستند.

     

  • تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی

    استفاده از تجهیزات و فناوری های پیشرفته برای رفع گرفتگی  بدون آسیب

  • روش های جدید 

    لو له با ز کنی بدون تخریب و حداقل کثیف کاری

  • پشتیبانی ویژه

    همواره پشتیبانی مشتریانمان هستیم.

برخی از خدمات لوله بازکنی آلفاعبارتند از:

  • لو له با ز کنی آشپزخانه
  • بازکردن توالت
  • لوله بازکنی حمام
  • لو له باز کنی پارکینگ
  • بازکردن ناودان
  • لو له با ز کنی اگو

خدمات لوله بازکنی پاکدشت

لوله بازکن های ما در تمام محله ها پخش هستند. با اولین تماس، ما در کمتر از 20 دقیقه ، ماهرترین سرویس کار را به آدرس شما میفرستیم.

اعتبار ما، اعتماد مشتریان ماست که در طول سالها بدست آورده ایم. بنابراین قدردان این اعتماد شما عزیزان هستیم.

تمام تلاش ما ارائه بهترین و حرفه ای ترین سرویس می باشد. 

لو له باز کنی، چاه باز کنی، رفع گر فتگی لو له های فاضلاب، رفع گر فتگی توالت فرنگی و توالت ایرانی، درآوردن اشیا قیمتی از لو  له ها از خدمات ماست.

شماره لوله بازکنی در پاکدشت

جهت تماس با لوله بازکن سیار، دکمه زیر را لمس کنید:

لوله بازکنی پاکدشت ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

لوله بازکنی در منزل: رفع گرفتگی سینک آشپزخانه

اگر سینک آشپزخانه شما دچار گرفتگی خفیف شده است، با دیدن این فیلم به راحتی میتوانید آن را باز کنید.

درصورت موفق نشدن رفع گرفتگی سینک آشپزخانه میتوانید با ما تماس بگیرید تا کمتر از نیم ساعت خود را برسانیم.

لوله بازکنی بدون تعطیلی

لوله بازکنی شبانه روزی یک خدمت ضروری است که در تمام ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این خدمات برای حل مشکلات ناگهانی مرتبط با نشتی، گرفتگی و سایر مشکلات لوله ارائه می شود.

خدمات شبانه روزی و 24 ساعته یکی از اولویت های مشتریان است. زیرا هنگام مواجه با مشکلات بالاآمدن آب از لوله و پر شدن چاه نیاز به شرکت شبانه روزی و معتبر است.

تمام کارها اعم از درآوردن شی یا جسم از فاضلاب، تشخیص و رفع نم، پاکسازی لو له های فاضلاب، تخلیه فاضلاب چاه، باز و بست درب چاه و تعیین محل درب چاه به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

شما عزیزان در هر موقع از شبانه روز که تماس بگیرید از خدمات فوری و تضمینی بهره مند می شوید.

مهم ترین ویژگی های لوله بازکنی

  • تضمین کار: استفاده از تجهیزات مدرن و کارشناسان مجرب باعث کارآمد بودن خدمات می شود.
  • صرفه جویی در زمان: سرویس دهی سریع و به موقع زمان انتظار مشتری و فنر زنی را به شدت کاهش می دهد.
  • صرفه جویی در هزینه: رفع گرفتگی های شدید و سیمانی با وجود ابزار مدرن آسان شده است تا از هزینه اضافی جلوگیری شود.
  • کمترین خطر آسیب به لوله: استخدام نیروهای کار بلد، خراب کاری را به حداقل ممکن می رساند.
  • بدون نیاز به تخلیه: در اکثر موارد بدون نیاز به خالی کردن چاه، گرفتگی در لوله باز می شود.

تجهیزات مورد استفاده لوله بازکنی فاضلاب

دستگاه هایی با موتور قوی، فنر های مناسب با لوله کشی، دستگاه های هیدرولیک، دوربین های تشخیصی، ابزار جت و سایر عناصر برای شناسایی، حل و پیشگیری از مشکلات گرفتگی در لوله استفاده می شود.

لوله بازکنی ارزان و اقتصادی

خدمات بصورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه ها ارائه می شود. بر همین اساس سود جویان و واسطه های فراوان حذف شده است تا با امنیت خاطر با ما تماس بگیرید.

جدیدترین آموزش های لوله بازکنی و تخلیه چاه

باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه به دلیل گرفتگی با تکه های مواد غذایی، لایه های روغن و چربی از جمله چالش های رایج در اغلب منازل است. برای…

صابونی شدن چاه فاضلاب در خطوط انتقال فاضلاب و چاه های جذبی قدیمی به وفور رخ داده و به شدت در گرفتگی لوله ها تاثیرگذار است. این پدیده…

بالا آمدن آب از چاه آشپزخانه در زمان شستن ظروف یا شستشوی کف به دلایل متعددی ممکن است رخ دهد. به طوریکه این مشکل از رایج ترین مواردی…

قیمت لوله بازکنی با فنر

ما بهترین قیمت لو له بازکنی با فنر سه نظام را در بین رقبا داریم چون عضو اتحادیه لوله بازکنی هستیم و طبق نرخ مصوب کار می کنیم. به هیچ عنوان چاه بازکن های ما با بهانه های فنر بلندتر و قوی تر از شما پول اضافه دریافت نمی کنند، بنابر این ارزانترین نرخ را در بین همکاران داریم.

تعرفه قیمت لو له بازکنی پاکدشت

نرخ اتحادیه لوله بازکنی حداقل 350 هزار تومان شروع میشود، اما این نرخ تقریبی بوده و بر اساس شرایط با تغییر  مواجه خواهند شد و حتی ممکن است از این فراتر رود. به عنوان مثال با توجه به نوع گرفتگی لوله ها و متراژ فنر  و مواد انباشته شده در آنها مدت زمان رفع مشکل فرق دارد و بر همین اساس نیز دستمزد دریافتی توسط لوله بازکن متفاوت خواهد بود. بدون شک تعرفه قیمت لوله با زکنی برای بازکردن گر فتگی لو له با مصالح ساختمانی با لو له هایی که با مواد صابونی و روغنی مسدود شده اند تفاوت داشته و بیشتر است.

لوله بازکنی پاکدشت

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله بازکنی

  • طول و ضخامت لوله فاضلاب گرفته شده
  • نوع مواد انباشته شده در لوله و سختی گرفتگی
  • تعداد دفعات مورد نیاز برای فنر زنی
  • متراژ فنر و نوع فنر
  • تجهیزات استفاده شده برای لو له بازکنی
  • کنده کاری های مورد نیاز برای محل لو له با زکنی
  • میزان ارتباط گرفتگی ل وله ها در طبقات مختلف ساختمان

چنگک چاه یا انبر مشکل گشا فاضلابی چیست؟

این وسیله که به انبر مشکل گشا هم معروف است یک وسیله ای حدودا 125 سانتی متری است که از یک سَری فلزی و یک دستگیره و یک میله قابل انعطاف تشکیل شده است؛ به کمک چنگک چاه می توانیم اشیایی که در توالت می افتند را بدون دخالت دست و با رعایت بهداشت کامل از چاه توالت خارج کنیم.

البته در آوردن برخی اشیا از داخل توالت که آسان نیست را به عهده سایت آلفا بگذارید چرا که ممکن است با کمی هل دادن این اشیاء گران قیمت از دسترس خارج شوند و دیگر به آن دسترسی نداشته باشید. لذا شما می توانید با مراجعه به شرکت آلفا از خدمات لوله بازکنی تضمینی در سراسر پاکدشت استفاده نمایید

لوله بازکنی دولت آباد پاکدشت ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

انبر فاضلابی یا گیره مشکل گشا یک متری جهت در آوردن اشیا از داخل فاضلاب کاربرد دارد

گاهی ممکن است چاه توالت شما گرفته و چیزی هم درون آن نیفتاده باشد؛ در این صورت شما می‌توانید با استفاده از راه کارهای لوله بازکنی در منزل گرفتگی لوله توالت منزل خود را بر طرف کنید ولی اگر در تهران هستید می‌توانید با یک تماس ساده با لوله بازکنی نزدیک محل خود مثل سرویس لوله بازکنی در پاکدشت و یا دیگر مناطق با بهترین لو له با زکن همان منطقه آشنا شده و کار خود را به آنها بسپارید تا مشکل شما را به بهترین نحو ممکن رفع نمایند

کابرد و نحوه کار با چنگک چاه

با کمک چنگک چاه همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم می‌توانیم اشیائی را که در داخل چاه فاضلاب و نهایتا تا عمق 150 سانتی متری افتادند را از چاه توالت بیرون بیاوریم. نحوه کار انبر فاضلاب یا همان انبر مشکل گشا به این صورت است که وقتی فرد، دستگیره بالای آن را فشار می‌دهد به وسیله یک سیم این نیرو به سری فلزی در سر انبر منتقل شده و دو سر انبر مشکل گشا را به هم نزدیک می‌کند. در ادامه این وسیله مثل چنگک عمل کرده و می توان با استفاده از آن وسایلی از قبیل موبایل، انگشتر، دسته کلید و… را که در چاه توالت سقوط کرده اند بیرون آورد.
البته اگر باز هم بعد از در آوردن اشیا از داخل توالت، گرفتگی آن برطرف نشد میتوانید با فنر زدن توالت ایرانی راه فاضلاب را باز کرده و مشکل گرفتگی را رفع نمایید.

جهت آشنایی با روش فنر زنی چاه توالت ایرانی ما محتوایی را در این مقاله آماده کردیم. حتما مقاله فنر زدن توالت ایرانی را بخوانید و بعد از جهت رفع مشکل خود دست به کار شوید.

نکات قابل توجه هنگام خرید و استفاده انبر فاضلابی

  • حتما هنگام خرید چنگک چاه یا انبر مشکل گشا فاضلابی دقت کنید که بدنه آن قابل انعطاف باشد تا بتواند به سادگی از پیچ و خم فاضلاب رد شود؛
  • چنگک چاه بهتر است از جنس فولاد ضد زنگ باشد تا طی چند بار استفاده و آبکشی زنگ نزده و اتصالات آن سفت نشوند؛
  • مهم است که دهانه سر انبر از جنس فولاد مستحکم باشد که بتواند هر وسیله ای را از درون چاه بیرون بکشد؛
  • این وسیله برای باز کردن لوله های فاضلاب که به وسیله افتادن اشیا گرفته است هم مناسب است و اگر چا ه فاضلا ب منزل شما گرفت می‌توانید با این وسیله آن را از چا ه خارج کنید، چنانچه چنگ ک چاه ندارید می‌توانید کارتان را به لوله بازکن ها و چ ه باز کنی های کاربلد و حرفه ای در سایت آلفا بسپارید؛
  • از خردن جنسهای تقلبی انبر مشگل گشای فاضلابی جدا بپرهیزید، چرا که ممکن است هنگام کار با آنها مشکلی برایشان پیش آید یا دچار زنگ زدگی شوند و دیگر نتوانید از آن استفاده کنید.

شرکت  آماده بستن قرارداد و سرویس دهی در تمام مناطق تهران بزرگ و حومه با سازمانها، هتل ها، رستورانها، شرکتها و… می باشد.

لوله بازکنی ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

فاصله تقریبی نزدیکترین لوله بازکنی به شما

4 کیلومتر

ساعت کار متخصص

24 ساعته 

لوله بازکنی ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

سابقه کار متخصص

14سال سابقه کار

شرح خدمات

خدمات لوله بازکنی 

مشتریان درباره ما چه می گویند

نظرات شما مشتریان همیشه نقطه امیدی برای ادامه کار و توسعه و تمرکز روی کارها است

جهت تماس کلیک کنید